Kontrol Bilgi Sistemleri AŞ

Hizmetlerimiz

Bina ve Tesis Yönetimi

BİNA VE TESİS YÖNETİMİ

Aidat & Takip Muhasebe

Kontrol Site ve Apartman Yönetimi
Düzenli ve düzgün muhasebesi tutulmayan bir kuruluşun etkin ve verimli çalışma olasılığı da yoktur. Aidatların doğru takibi ve hukuki ve etik açıdan düzgün bir muhasebe, olmazsa olmazdır. KONTROL YÖNETİM’de aidat takibi ve muhasebe sadece düzgün ve düzenli değil; aynı zamanda saydam ve açık tutulur. Kısaca Muhasebe bölümünün görevleri:

  • Ortak yaşam alanınıza ait banka hesaplarının takibini yapmak,
  • Ödenmesi gereken faturaların ödemesini yapmak,
  • Aidat ve yakıt bedellerinin düzenli bir şekilde tahsil edilmesini sağlamak,
  • Borçlu listelerini her ay bina/site ilan panolarına asmak,
  • Aidat/yakıt bedellerini yatırmayan sakinlere borçlarını telefon ve/veya SMS vasıtasıyla bildirmek,
  • Aidat/yakıt bedellerini yatırmayan sakinleri avukata bildirmek ve bedelleri hukuki yollarla tahsil etmek,
  • Site görevlileri ve temizlik personellerinin SGK işlemlerini takip etmek,
  • Bina görevlileri ve temizlik personellerinin maaşlarını ödemek,
  • Personelin izinlerini planlamak, puantaj tablolarını hazırlamak,
  • Gelir ve giderleri işletme defterine işlemek.

Havuz Bakım Hizmetleri

Havuz bakımında yapılan yanlış ve eksik işlemler yüzme havuzunun sağlıksız bir ortama dönüşmesine neden olur. Büyük harcamalar yapılarak edinilen yüzme havuzunun sağlıklı bir şekilde kullanılabilmesi için, aynı hassasiyetle bakımının yapılması gerekir. Bakım uzman kişilerce yapılıyorsa sağlıklıdır.

Havuz bakım hizmeti

  • Filtrasyon sistemi kontrolü
  • Filtrasyon pompasının temizlenmesi
  • Havuz dip temizliği
  • Havuz yüzey temizliği
  •  Savak kanallarının temizliği
  •  Tesisatın kontrolü
  •  Havuz suyu kimyasallarının değerinin ölçülmesi
  •  Havuz suyu kimyasallarının havuza atılması

Residence Yönetimi

Evinizde sadece sevdiklerinize zaman ayırın, gerisini KONTROL YÖNETİM profesyonellerine bırakın.

Residence ve toplu yapı yönetiminin uzman firması KONTROL YÖNETİM, projenize ve yatırımlarınıza sunduğu hizmetler ile değer katar. Ülkemizin lider yönetim firması KONTROL YÖNETİM; projenizin bölge, lokasyon, kat maliki profili, aidat seviyeleri ihtiyaçlarını karşılamada uzmanlaşmıştır. Nitelikli merkez kadrosu ile hayal ettiğiniz prestijli, konforlu ve huzurlu bir yaşamı sürmenize yardımcı olmaktadır.
Kat mülkiyeti kanunu, yönetim planı hazırlanması veya iyileştirilmesinde deneyimli KONTROL YÖNETİM sizin için en verimli işletme bütçesini oluşturur. Aidatları belirler, tebliğ eder, toplar ve muhasebeleştirir. Hukuki desteklerin sunulması, genel kurul hazırlıklarının yapılması, genel kurulun yönetilmesi ve site karar defterlerinin tutulması gibi projelerinizdeki bütün yönetimsel ihtiyaçlarınızı tek elden sizin adınıza yürütür. Yönetim hizmetleri, teknik işletim, periyodik bakım, güvenlik hizmetleri, temizlik hizmetleri, bahçe bakım ve ilaçlama hizmetlerini en üst seviyede sunar. Concierge, resepsiyon, vale, bellboy, doorman ve ikinci el gayrimenkul satış ve kiralama hizmetleri ile projenize artı değerler sağlar.

Konut Yönetimi

Her geçen gün sayıları artan Alışveriş Merkezleri (AVM), perakende piyasasının getirisi olarak tüm diğer tesis yönetimlerinden farklı şekilde, marka mimarisinin oluşturulmasını ve kamuoyuna yönelik iletişimi de içeren özel bir yaklaşıma ihtiyaç duyar. İnsan kaynakları, teknik işletim, bakım, onarım ve mühendislik hizmetlerinin haricinde AVM yönetiminde KONTROL YÖNETİM, bünyesinde bulunan KBS markası adı altında kira bedellerini arttırmaya yönelik mağaza karmasını yaparken reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama yönetimini de sağlar.

Personel Tedarik Hizmeti

Outsource eleman hizmetleri ile sunulan organizasyonel esneklik, firmanıza benzersiz bir hareket kabiliyeti kazandırır!

Günümüz iş dünyası her konuda olduğu gibi insan kaynakları konusunda da esneklik gerektirmekte ve bu esneklik firmalara çok fazla yarar sağlamaktadır. Kontrol Yönetim, firmaların bu ihtiyacına yönelik olarak, dönemsel ve sürekli outsource elemanların tedariği alanında son derece esnek istihdam çözümleri sunar. Bu çözümleri kullanarak, kadrolu personel ile dönemsel ve daimi kadro dışı (outsource) personelin doğru bileşimini oluşturan firmalar, çok yönlü bir kazanç elde etmektedirler; şöyle ki gerektiğinde dönemsel iş gücü olanaklarından yararlanarak üretiminizi artırabilir, gerektiğinde ise daha düşük sayıda personelle maliyetlerinizi düşürebilirsiniz. Bu yolla sağlayacağınız organizasyonel esneklik, firmanıza benzersiz bir hareket kabiliyeti kazandırır.
İstihdam çözümleri konusunun global lideri olarak, yılda 3.4 milyon kişiye iş olanağı sunuyoruz ve bu iş olanaklarını yaratırken, dünyanın önde gelen pek çok şirketine hizmet veriyoruz. Global deneyimlerimiz, dünyanın neresinde olursanız olun, istediğiniz sayıda outsource personele optimum maliyetle ve ihtiyacınız olan zaman aralığı için ulaşabilmenizi sağlar.
Müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun adayları seçerken çok titiz ve özenli bir süreç uyguluyoruz. Farklı etaplı mülakatlar, beceri testleri, genel yetenek testleri sonucunda size, işe başladığı gün verimlilik alabileceğiniz outsource elemanlar yerleştirir ve özel bir hizmet sağlarız.

İnsan Kaynakları Hizmeti

Müşterilerimizin için kritik önem taşıyan işe alım projelerini üstleniriz.
Bu tür projelerin bazılarında hızlı olmamız gerekir, bazılarında nokta atışı aday raporlarız. Bazılarında gizlilik en büyük ilkemizdir. Kısacası neye ihtiyacınız varsa ona uygun proje planı geliştiririz.
Farklı işe alım metotları kullanarak doğru adaya ulaşmaya çalışırız. Namehunting, Headhunting vb.

Proje yaklaşımımız

  • Pozisyona karşılık gelen iş gücü piyasasının analiz ederiz
  • Pozisyon ve müşterimizin güçlü yönlerinin belirleriz
  • Veri tabanı ve raporlama seçenekleri arasında seçim yaparız.
  • İş gücü piyasası içinde en uygun adayları belirler, direkt ulaşırız.

Hukuki Danışmanlık

Şehir nüfusundaki artış ile ortaya çıkan apartmanlar ve siteler, yaşayan ya da kullananlar için belirli bir düzene tabi olunan yerleşim yerleridir. Apartmanlarda ya da sitelerde yaşayan kişiler için 634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu’nda yönetim esaslarını, kat malikleri ve toplu yapı sakinlerinin borçları, hakları ortak alanın kullanımı kuralları, giderlere katılma gibi yükümlülükleri ayrıntılı olarak belirlemiştir. Her ne kadar mevzuatta kat malikleri veya site sakinleri için yükümlülükler belirtilmiş olsa da günlük hayatta sıklıkla kat malikleri veya site sakinleri arasında yapı ile alakalı hukuki uyuşmazlıklar çıkmaktadır. Bu hukuki uyuşmazlıkların yargıya varmadan ya da yargıya vardıktan sonra çözümü hakkında apartman ve site yönetimleri alanında çalışmış bir hukuk bürosu ya da avukattan danışmanlık alınması en işlevsel çözüm yoludur. Apartman ve Site Yönetiminde Hukuki Danışmanlık ve Avukatlık Hizmetleri Hukuk büroları ya da avukatların bunlarla sınırlı olmayıp genel olarak sunduğu apartman ve site yönetiminde hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmetleri şunlardır;
Apartman ve sitede birlikte yaşamanın doğurduğu hukuki sorunlara çözüm bulmak, Karar defterlerinin ve diğer bilgi, belgelerin kayıt edilmesi tutulmasına yardımcı olmak, Genel giderler ve aylık aidatların toplanması ve bunlar toplanırken ortaya çıkabilecek sorunlara çözüm sunmak, Apartman ve sitede çalışan kişiler, kapıcılar, güvenlik görevlisi vb. kişiler ile çıkabilecek hukuki sorunların çözümüne yardımcı olmak, Seçilmiş olan yöneticinin görevlerini yerine getirip getirmediğini denetleyerek oluşabilecek hukuki sorunların çözümünü bulmak, Sitede yaşayan kişilerin ve kat maliklerinin sorumluluklarını yerine getirip getirmediğini denetleyerek oluşabilecek hukuki sorunlara çözümüne yardımcı olmak, Malik ve kiracıların aidatları ödememesi durumunda ihtarname çekme ve icra takibi açarak aidatın tahsilini gerçekleştirmek, Yönetici ve denetçinin seçilmesi işlemlerini gerçekleştirmek, Demirbaş veya ekipman alımlarında çıkabilecek hukuki sorunları çözüme kavuşturmak, Kapıcı sözleşmesinin hazırlanması, kapıcının sorumluluklarının belirlenmesi, izin, ücret alacağı ve kıdem ihbar tazminatı işlemlerinin gerçekleştirilmek ve kapıcının işten çıkarılması durumunda açılan davaların takibini yapmak, Kat sahiplerinin kiracıları ile ilgili olan hukuki sorunlarına danışmanlık etmek, Oluşabilecek hukuki öngörülerimizi paylaşarak istenilmesi halinde tedbir almak, Çıkan diğer hukuki sorunları çözüme kavuşturmak ve yargı yoluna başvurulması halinde dava açarak takibini gerçekleştirmektir. Apartman ve Site Yönetiminde Hukuki Danışmanlık ve Hukuk Büromuz Apartman ve site yönetiminde hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti, şeffaf olarak sunulması gereken bir hizmettir. Zira toplanması gereken paraları banka hesabında toplamak ve istenildiği takdirde gereken evrakları inceleyebilmek gibi hesap verilebilmek denetimlerine uygun olunmaması halinde bir tek kişi değil apartman veya sitede yaşayan kişilerin tamamı mağdur olabilmektedir. Ayrıca apartman ve site yönetiminde hukuki danışmanlık hizmeti almak yerine elbette sorunlarınızın ve hukuki uyuşmazlıklarınızı apartman ve sitede yaşayanlar olarak kendiniz takip edebilirsiniz. Ancak sadece aylık aidat toplanmasında dahi sorun yaşayan bir apartman ya da site halkı, diğer sorunlarına çözüm ararken birçok farklı sesin içinde kaybolabilecek ve asıl sorununa çare bulmak yerine sorunları daha da büyüyebilecektir. Bunun yanında adliyelerdeki ve diğer kamu dairelerindeki iş yoğunluğunu ise herkes bilmektedir. Hukuki sorunlarınızla ilgili bilgi almak dahi en az yarım gününüzün ve emeğinizin kaybı olacaktır. Bu nedenle en işlevsel yol, apartman ve site yönetiminde hukuki danışmanlık hizmetleri konusunda tecrübeli bir avukat ya da hukuk bürosu ile çalışmaktır. Hukuk büromuz kuruluşundan itibaren apartman ve site yönetiminde hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti sunmaktadır. Ayrıca istenilmesi halinde periyodik olarak bilgilendirme toplantıları yaparak hizmetlerimizi ve öngörülerimizi sizinle paylaşabilmekteyiz. Konunun uzmanı, mevzuata hakim ve tecrübeli avukat ekibimizle birlikte apartman ve site yönetiminde hukuki danışmanlık hizmeti almak isteyen herkes web sitemizin iletişim kısmındaki telefon numarasını arayarak randevu alabilir ya da diğer iletişim kanallarından tarafımıza ulaşabilir.

Temizlik Hizmetleri

Kontrol Yönetim temizlik hizmetleri İzmir ve çevresinde;

  • Periyodik apartman temizliği,
  • Dış Cephe temizliği,
  • Fabrika temizliği,
  • İnşaat & Tadilat sonrası temizliği,
  • Endüstriyel temizlik,
  • Genel temizlik hizmetleri vermektedir.

Genel Temizlik
Firmamız mekanlarınızın temizliği ve hijyeni konularında kaliteden ödün vermeden, kalifiye personel yapısıyla ileri teknoloji ve uygun maliyetler ile memnuniyetiniz için çalışmaktadır.
Temizlik hizmetleri ile ilgili ayrıntılı bilgi için bize 0 232 483 29 29 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

Dış Cephe Cam Temizliği

Ülkemizin en büyük şehirlerinden biri olan İzmir’imizde her geçen gün artmakta olan iş merkezleri, plazalar ve yüksek katlı binaların dış cephelerindeki camların temizlenmesi sorun olmaktadır. Çünkü dış ve iç mekan cam temizliği bu tür binalarda, hem uzman bir ekip hem de ekipman gerektirmektedir. Yönetim konusunda İzmir’in en köklü firmalarından olan Kontrol Yönetim; ev temizliğinde, ofis temizliğinde, inşaat temizliğinde, okul ve fabrika temizliğinde olduğu gibi dış cephe cam temizliğinde de sektörün en iyi hizmet veren firmasıdır. Kontrol Yönetimin, bu başarısı yılların tecrübesi, sektörünün öncüsü ve siz değerli müşterilerimizin her geçen gün artan memnuniyetidir.

Peyzaj Bakım Hizmetleri

Kontrol Yönetim, tesislerinizin veya yaşam alanlarınızın en önemli unsurlarından biri olan çevre ve bahçe düzenlemeleri için deneyimli personelleri ve özel ekipmanları ile eksiksiz hizmet sunmaktadır.
Bahçe bakımında en önemli konuların başında mevsimsel bakım ve temizlik gelir. Bahçenize her mevsime özel düzenleme ve peyzaj yapılması gerekmektedir.
Ayrıca her bitki türünün ihtiyacına göre ayrı ayrı gübrelenmesi ve bitkinin türüne göre toprağın işlenmesi gerekmektedir.
Mantar, bakteri ve virüslerin sebep olduğu bitki hastalıkları ve böceklerin oluşturduğu sorunlarla mücadele etmek için periyodik olarak koruma amaçlı ilaçlama yapak bitki sağlığı için hayati önem taşımaktadır.
Doğru zamanda ve uygun şekilde yapılacak bitki budama işleri, bitkilerin sağlıklı gelişimi için gereklidir. Bahçelerin temiz tutulması, hastalıklı dal ve yaprakların temizlenerek imha edilmesi, bitki köklerinin havalandırılması, yabani otlarla mücadele bahçenizin gereksinimi olan diğer önemli işlemlerdir. Bahçenizin sadece bahar ve yaz aylarında değil diğer mevsimlerde de bakıma ihtiyacı vardır.
Bahçe bakımı ve peyzaj hizmetleri ile ilgili olarak, konusunda uzman personellerimiz tarafından ağaç bakımı, peyzaj düzenleme, biçme, budama, çiçek dikimi, çiçek bakımı, zararlı ot temizliği, aşılama, sulama, toprak havalandırma, tohum ekme, böcek kontrolü, gübreleme ve bahçıvan teminine kadar tüm hizmetleri vermekteyiz.

Güvenlik Hizmetleri

Güvenliğin sağlanması artık yaşamımızın en gerekli unsurlarından biri haline geldi. Ağırlaşan hayat koşulları, iç göç, eğitimsizlik ve ışıltılı hayatlara özlem insanları kendilerinin olmayana çalışmadan sahip olmak için alternatif yollar aramaya yöneltiyor. Ne yazık ki hırsızlık, kapkaç gibi faaliyetlerde mülkten öte vatandaşların can güvenliği de tehlikeye girmektedir. Bu nedenle yaşadığımız konutların, tesis ve fabrikaların güvenliğinin sağlanması ve sürdürülmesi daha da önem kazanmaktadır.

Teknik Hizmetler

Site ve tesislerin elektrik, ısınma, asansör, anten, tesisat, güvenlik, sulama, aydınlatma vs. sistemlerinin bakım ve onarımı kendi ve uzman ekibimizle sağlıyoruz.

İhtiyacınıza uygun Zayıf Akım Proje çözümleri için lütfen bizimle iletişime geçiniz.